Aliekremim diş etleri şişmiş canım benim oğlumda 7aylıkken çıkardı aşırı huysuzdu 3gece filan yarım saatte bi uyanıp ağlıyodu sonra doktorum tetagil diş tozu verdi bi gece onunla masaj yaptım ve calpol içirdim 4saat uyudu rahatladı yavrum ağrısıda vardı demekki. Sende bu diş tozunu deneyebilirsin yada çok gece ağladığında calpol verip deneyebilirsin