Arkadaşlar sabah 7 akşam 7 olan bir işim var çalışıyorum kendi işim değil . Ama yaptığım işten geçen zamandan çok mutsuzum yani hayatımın böyle bitmesini bu şekilde emekli olmayı istemiyorum yaşım, 27 çok geçmeden yeni birseylere adım atmak istiyorum yani alt yapı olusturup zamanla başka alanaa yönelmek. Ama neler yapabilirim bilmiyorum hiç fikrim yok aslında çocukları seviyorum. Özel kreş açmayı düşündüm ama kazancı nedir bilmiyorum etrafımda birisi yok sorabilecegim. Acaba hangi alana yonelebilirim arkadaşlar hayatımın boyle geçmesini inanın istemiyorum insan mutsuz olduğu işe gitmesi çok zor oluyor. Gerekirse yeniden okumayı bile göze aldım. Veya 2-3 yıl sermaye için şuan ki isimde çalışıp para biriktirmeyi de niyetlendim. Ama hangi alana yonelsem kazancı iyidir güzeldir ?