Muallim27 pisliğini görüyor musunuz dikkat edin evin bi kaç yerine ilaç koyun inşallah hemen yakalanır.
Bizimde çok şükür eve değil ama binanın içinde gördüm ya birde kapının yanında dolabımın için de yaprak vardı geçen gün yaprak alacaktım dolabın arkasında da delik varmış girmiş ordan bidonun kapağını kemirmiş yaprağın içinde kapağın kalıntıları içine pisliği falanda girmiştir zaten attım gitti🥲
Bizim çatının kapısı da açık kalmış oradan girip çıkmıştır diye düşündüm kapattım kapısını binanın içini süpürdüm şuan pisliği falan yok ilaç alıp koyacağız bizde inşallah gelmez tekrardan