Kızlar iyi hafta sonları, bu sabah kızımın da takibini yaptırdigimiz doktorumuz sosyal medya hesabında aynen şu cumleyi paylaşmış; “ ilk iki ay eli sürekli yumruk şeklinde olan veya 2.aydan itibaren yumruk yapan bebekler spastisite açısından değerlendirilmelidir.” Benim kızım devamlı olmasa bile doğduğundan beri ellerini yumruk yapar ara ara. 3 Ekim’de 3 aylık olacağız, hala bile ara ara yapar ellerini yumruk yapmayı. Aşırı derecede aklıma takıldı bu konu. Bilgisi olan var mı? Sizin bebekler de ellerini yumruk yapıyor mu?