Zeynep_defne Bebeğim 5 gün sonra 4 aylık olacak. Çalışacağım için kendi kendine uyumasını öğrenmesi lazım. Pış pış pat pat yöntemiyle uyutmaya çalışıyorum fakat çok ağlıyor. Acaba erken mi var mı bu konuda deneyimi olan.
Caglarefe Zeynep_defne ben hamak aldım odanın tavanına astım annem öyle uyutuyor dediğin yöntemi denedim olmadı inşallah sen başabilirsin
Rez Zeynep_defne yok değil öğrenebilir, müzik kutusu gibi alın odasında olsun tavana da yıldız tarzı eğlenceli şeyler olsun ki dalsın, ben de öyle yapardım çalışacağım zaman atıştırdım, sonra büyüdükçe ayak istedi çok nadir kendi uyur 😕
Zeynep_defne Benim öyle bir seçeneğim yok maalesef. Babaannesi kendi kendine uyumasını istiyor. Artık ağlamasına kalbim dayanmıyor psikolojim çok bozuldu
Efeemoom Zeynep_defne çocuk uyuyamıyor demekki babaannesinin içi nasıl el veriyor ağlamasına o kadar? Bizde çok denedik popoya pış pış kabul etmiyor zorlamanın anlamı yok ki
Zeynep_defne Efeemoom aynı anda görümcemin de çocuğuna bakıyor olacak o nedenle böyle olması gerekiyor. Benim bir şekilde bir çözüm bulmam şart
Selinsare 5.ayda başlamasını öneriyor uzmanlar çünkü 4. Ayda uyku gerilemesi var uykuyu reddettiği için ağlıyor olabilir