selnsnc sezeryandan sonra 2 gün zorlandım yürümekte ama hep şu kafadaydim kalkmam lazım kızımın bana ihtiyacı var 3.gun kızımı sarılıktan yoğun bakıma aldılar sana yemin ederim ne ağrım kaldı ne başka bisey 3 saatte bir süt sagmaya gidiyordum artık bir süre sonra sürünerek eşime yaslanarak yürümeye başladım ama hep dedim ki kızımın benim sütüme ihtiyacı var hadi gayret et şuan 2 ay 19 günlüğüz yurumemde sıkıntı yok çok eğilerek bisey yaptığımda belim çok ağrıyor cesaret canım bol yürü hepsi geçecek