Kızlar merhaba bir sorum olacak belki bilen çıkar haziran ayında doğum yaptım 16 haftalık rapor sürem doldu işverenim beni işten çıkardı tazminat hakkım var peki tazminat hesaplanırken çalıştığım zamanki brüt ücretten mi yoksa işten çıkarıldığım zamanki brüt ücretten mi hesaplanıyor