Sevdaa34 Merhaba sevgili anneler , aranızda bebelac gold kullanan var mı 15 günlük oğlum var ve ben kullanıyorum ama 1 gündür karnı agrıyo sanırım gaz yaptı kullanan varsa yazabilir mii🌸
A2B4 Sevdaa34 Canım ben 16 aylık oldu hala kullanıyorum çok memnunum ama gaz yapıosa baska mamaya geç ya da düz bebelac dene bi doktruna danışarak
Sevdaa34 Ben ilk çocuguma da kullandım hiç sıkıntı yaşamadım , dünden beri gazı var ve kakasını daha yapmadı normal mi , 15 gün oldu kullandım ve hergün yapıyodu sadece dünden beri kakasını yapmıyor