
Kızlar merhaba dün ikizlerim 39 derecenin üstüne çıktılar39.9 gördük biz düşüremeyince hastaneye götürdük novalgin iğneyle ateşi düşüremedik bu gün bebeğimin birinin vücudunda böyle kırmızı noktalar olmuş acaba ateş sonrasındamı oluştu yoksa alerjimi?desteklerinizi bekliyorum