Hasretmommm Doktor bize Vegaferon yazdı sağlık ocağından verdiler ücretsiz devletin verdiği demir ilacıymış ama kullananlar var mı harici olarak almalımıyım yoksa bu ideal mi sizce ?
CaninannesiCemre Hasretmommm Bebeğin durumuna göre değişiyor, kimisinde kabızlık vs yapabiliyor ,biz mesela ferrum kullanıyoruz memnunuz deneyip görmeniz gerek
Gizosadenhey Hasretmommm Hasretmommm bana sağlık ocağından verdiler ama hiç kullanmadım,bilmiyorum yanlış mı yaptım.
[silindi] Hasretmommm saglik ocaginin verdiginin içerigi temiz degil ve dişleri ciktiktan sonraki kullaninda dislerde leke yapiyor oyuzden ocean mikrofer kullaniyorum memnunum
Meriskus Hasretmommm sağlık ocagının verdiği hicbi ürünü kullanmadım içeriği iyi değil Ocean markası süper hem d vitamini hem demir o markayı kullsnıyorum
Hasretmommm Bebeğim 7 650 kilosu 7 damla dedi şimdiye kadar herhangi bi sorunu olmadı bebeğin karnını ağrıtır huysuzlanmasına sebep olur diye korkuyorum da
tuccee Gizosadenhey d vitamini de demir de kullanmalısınız. Sağlık ocağının verdiklerinin içerikleri temiz değil. Instagramda doktorannem sayfası veya jokeranne sayfasında temiz icerikliler mevcut. D vitamini ocean temiz içerikli. Ama demirde içeriği temiz değil.
defnegynk Hasretmommm sağlık ocağından verilen kabızlık ve dişlerde lekelenme yspıyormuş. Bize doktorumuz başka bişey önerdi. Sağlık bakanlığının verdiği d vitaminini de kullanmıyoruz