shine77 Kızlar tam 1 aylık oldu bebeğim gece saatte 1 uyanıp emmek istiyor. Bu normal mi ? Gündüzleride sürekli emmek istiyor her ağladığında veriyorum ve ya zaten ağzını açıyor elini ağzına götürüyor. Doymuyor mu acaba 🥺
Deletedmom_73 shine77 Gayet normal canım 😊 doymadığını kakasından anlayabilirsin günde 2 3 kere yapıyorsa duyuyordur. 🌸
Lizbon shine77 Çok küçük daha çok normal memede bile uyuyabilir doymakla alakası yok. Kilo alımı iyiyse takılmayın. Bebek aç olduğu için sadece memeye gelmez :)
Yuzuklerin_efendisi0 shine77 Seninle bağ kurmaya çalışıyor canım ❤️ ilk 4 ay neredeyse böyle olur sonra düzelir. Sen her fırsatta emzir ki sütünde çoğalsın. Kış geliyor bağışıklığı iyice güçlensin.
shine77 Deletedmom_73 yapıyor ama ben ekstra mamada veriyorum hafif sarılığımız var doktor mama vermemi söyledi. Mama mı etki ediyor meme mi bilmiyorum 🥺
Deletedmom_73 shine77 En çok anne sütü etki eder, ama tabii yetmezse mama ile de destekleyebilirsiniz. 😊