Benimki de 15 ayını geçiyor biraz aynı durumdayız,doğduğundan beri toplasanız 10 gece çok az uyandı demişimdir.Gerisi hep sürekli uyanma,dün gece bile 40 kere uyanmıştır tabiri caizse.Benimki de emiyor ve emerek uykuya geçiyor,ben kesicem emzirmeyi yakında