durukusunannesi_ Neseelii ben de yeni aldım molfixden memnun kalamayınca. Baby me çok iyi bence gece boyu takılı kalıyor sızdırmıyor ıslaklık göstergesi var pişik yapmadı. Eski yeşil molfix gibi içinde yeşil kısım var. Kalıbı da iyi rahat dar değil sleepyler gibi
VenusAA Neseelii Ben bir dönem kullandım. Külot bezleri daha iyi. Cırtlı bezin bel kisimlarinda top top sert pamuklar var. Uyurken tahriş oluyordu beli. Baya sert dokulu. Ama sızdırma filan yapmadi.
Ozlem6040 durukusunannesi_ bizde molfixi bıraktık bez arıyoruz. Eşim baby turco almış ondan da memnun kalmadım.
durukusunannesi_ Ozlem6040 baby turco çok koku yapıyor dediler almadım bende arayıştaydım ama baby me devam ederim açıkçası uygun fiyatlıda.