karpuzlusakiz
Semaaa39
Ben de weewell aldım, iyi ki de almışım , çok da memnunum ☺️ benim için süt kaynatmak ısıtmak ılındırmak , mayaladıktan sonra sarıp sarmalamak ya da fırında ısıyı bir derecede tutmak falan bunlar çok zor işti. Makina bunların hepsini kolaylaştırdı. İçim cam şişe pastörize süt alıyorum, maya olarak yoğurt varsa onu kullanıyorum yoksa activia. Bunlar oda sıcaklığındayken kavanozlara koyup 42 derece 8 saat ayarlıyorum, saati dolunca kendisi kapanıyor . Bir kaç saat dışarda bekletip dolaba koyuyorum, mis gibi oluyor.