Kızlar bebeğim 7 ay 23 günlük. Birkaç gündür ciddi burun tıkanıklığı, göz kızarıklığı ve sulanması, popoda ciddi pisiklerle uğraşıyoruz. 2 farklı doktor da alerji dedi zaditen verdiler. Burnu asla tam açılmıyor. Normalde aspiratörle açıyordum ama işe yaramadı, serum aldım burun yikama yapmak için onu da ben mi beceremiyorum anlayamıyorum bir delikten verdiğim çoğu zaman diğer delikten çıkmıyor bazen çıkıyor.
Sonuç olarak bebeğim ne uyuyabilir ne yiyebiliyor ne mama icebiliyor. Bu nebulizatörler bu konuda işimize yarar mı? Ya da başka bi öneriniz var mi nolur yardim edin