Oykuu_bebekk dıy toy bebeğimin ilk zeka kartları var bende. Arkadasım hediye almıştı. 4bucuk aylık kızım. 1bucuk aylıkken alındı hediye ve o zamandan beri hergün çok ilgili şekilde bakıyo. Siyah beyazla başladım ama artık 6-12leri de gösteriyorum onları da görüyo çünkü dikkatle uzun uzun bakıyo, konuşuyo. Ben çok memnunum. En büyük aktivitemiz 😀