tazeanne_20 izmir35alb teachermom07 Papatya-000 sağlık ocağına gittim,pazartesiye kdar gelmezse kan testi yapalım dediler
izmir35alb tazeanne_20 kasıklarim agriyor ve en kötüsü psikolojik olarak iç sıkıntısı yaptı fazlasıyla. Hormonlardan olduğunu düşünüyorum
nrkrtl tazeanne_20 bende bebek var sandım ve test yaptırdım negatif çıktı şükür bugun de spral takıldm.. çünkü adet görmüyorum her zaman diken üstündeydım.. sizde yapın rahat edın