esmanur433 27 yaşındayım kendimi bildim bileli hep güler yüzlü olduğumu söylerler etrafımdaki başaklara baktığımda genellikle dışa dönük ve güler yüzlü konuşmayı seven insanlar, tabii başakların kendilerine özgü takıntıları olabiliyor mesela bende titizlik değilde düzen aşırı önemli 😂 insani ilişkilerimdede analiz ederim çok herkesle konuşabilirim uyum sağlayabilirim ama kimin ne olduğunu bilerek 😂