Kizlar merhaba nasilsiniz.Kendim hastalandim qrip degilim ama bogazim biraz agriyor ve vucudum asiriii kotu agriyoe dovulmus gibi birde baş ağrım söz konusu bile değil.Kizim 4 ay 4 günlük bu 2 gubu uykulari hic guzel degil gayet guzel geceler uyurdu ama bu gece boyle nasil soylesem zorla kendini aglatiyormuscasina bir aglama krizi aglarken bir okusuruklu ogurme tarzinda biseyler yapiyor,uyku uyumama kesinlikle gozunu kirpmadi resmen uykuya direnmehe cakisiyordu ,gece sadece 2 kez anne sutu emdi azicik mama istemedi,sabahda zaten mMa ve meme teklif etdim istemedi kesinlikle uyumadi sabah 8 bucuk gibi uyudu.Atesi felan yok.Ama kucagimada alinca agliyor bazen aglamiyor bir anlamadim ilk bebegim.Bu atakmi yoksa hastalikmi bulasdirdim((Kendim zaten cok kotuyum birde kizim boyle olunca ne kendime yetiyorm ne bebegime esimde hasta atakmi bu?