Ee011 park yatak tartısmasız. İlerde büyüyüp ayaklndıgı zaman oldukca guvenli bir alan oluşuyor. Normal besık kullanıyordum. Bebegm ayaga kalkmaya baslayınca besıkten sarkmaya başladı ve ıki kez düşmeden yakaladım. Sonra hemen park uatak aldık. Boyun hızasında ve ici oldukca geniş cok rahat yatıyor bebegım. Benden once uyanırsa da hic sorun yaşamıyorum icinde oynuyor. Bosuna iki kez masraf yapmayın. Güzel derin bir park yatak almanız daha mantıklı