Umaysukusunannesi
Sütünüz ne bilmiyorum ama organik sütle mayalıyorum,5 litre yapıyorum 1 litresini içmek için ayırıyorum🥰
Geri kalanı cam kavanozlara yapıyorum koca tencere indir kaldır yapmaktansa hem cam kavanozda daha güzel tutuyor bana göre✅
yaklaşık 1 saate yakın kısıkta kaynatıyorum arada karıştırıp buharın cıkmasını sağlayın ,
üstte olusan kaymaklarını alıyorum kahvaltıda yemek için..
8 saniye serce parmak yakmayacak kadar elimi bekletiyorum yakmıyorsa ,olmuş demektir
Mayaladıktan sonra kapakları ters cevırıp şişenin üstüne kapatmadan koyuyorum ,
Üzerine tek kat orta kalınlıkta örtü serıyorum odanın sıcaklıgına bağlı durum değişebilir odam genelde soğuk değil sıcak oluyor bol güneş aldığı için tek kat yeterli oluyor
4 -4 buçuk saat kadar bekletiyorum ,sulanma olmuyor adım adım uygularsan tutar 😌😌