Herkese merhaba, 24,5 aylık bir oğlum var ve oyun grubuna yazdırdım. Dün yaşadıklarımızdan sonda bu gece Adam gibi uyku bile uyuyamadım. Çok fazla kafaya taktım. Oğlumu çarşamba günü oyun grubuna götürmüştük yine durmamıştı çantaları aldırıp gidelim diye baya tutturmuştu bizde çıkmıştık artık gündüzde hiç uyku yapmadığı için aşırı huysuzdu. Dün yine oyun grubu vardı götürdük başladık derse normalde bizim sporla başlamamız gerekiyo 2dir oraya değil atölyeyle başlamak istiyo. Götürüyorum spor tarafına nasıl ağlıyo kendini atıyo çıkıyo sınıftan atölye tarafına gidiyo. Bende mecburen atölyedeki hocadan rica etmek zorunda kalıyorum. Dünde ettim başta hoca kişi sayısı fazla oluyo alamam dedi sonra gel oğlum gidelim diyince nasıl kendini yerlere atıp ağlamaya başladı hoca kabul etti. Ondada bi tanesini yaptı etkinliğin sonrasında baba baba dedi yukarıdan babasını çağırdık geldik onla birlikte girdiler bu sefer derse sonra ben kapının önünde oturuyodum bu sefer benim yanıma geldi geri benle içeri girdi en sonda çantaları al mavi park mavi park diye tutturdu. Parka gitmek istedi. Kapalı park vs dediysemde dinletemedim zaten bide işten çıkmışım yorgunu. çıktık biz artık dersten. Yani daha doğrusu oğlum tuttturdu çıkcaz. Sonra işte yukarı çıktık , bu okulun sahibi adam var yukarıdada. Noldu dedi işte böyle böyle oldu dedik. İşte çocuğun istediğini veriyosunuz. O çocuk yapmasa bile zorla orda içerde oturcak, sabredeceksiniz siz annesiniz yapacak bişey yok vs dedi. Ya ben sabrederim hiç problem değil ama çocuk nasıl ağlıyo kendini yerden yere atıyo gitcem diye ordaki diğer çocuklarında dikkatini dağıtıyo ben bu durumda çocuğu orda nasıl tutabilirim, zorlarsam daha kötü olmaz mı? Ya belli ki belkide çocuk bi elektrik alamadı bişeyden hoşuna gitmedi. Bu zamana kadar 6 kere gittik sadece 1 kere herşeyi düzgince yaptı diğerlerinde yine hep beni uğraştırdı. Sınıfındakilerde hep bundan büyük gibi baya büyük duruyolar. 24-36 aylığa yazdırdık. Dün o adamda dedi en küçüğü bundan 3-4 ay büyüktür diye ama bu yaşlarda o 4 ay bile çok fazla büyüme demek. Kreşi sormuş babası o adama ben yokken. Kreş için çok erken demiş adamda. Altını değiştiriyolar demiş babası, o da kötü bişey mahremiyet duygusunu kaybeder çocuk demiş. Herkese altını açmaya alışır demiş. Ee tuvaletede alışsa tek başına girmeyecek, biri yanında gircek yardımcı olcak illaki. Ne yapacağımı şaşırdım yani Gerçekten bu olay beni çok zorluyo. Senin yizünden böyle böyle diye hep ben suçlanıyorum. Çocuğu bu hale ben getirmişim. Her dediğini yapmışım, çok oyuncak almışım. Ben bu çocuğa oyuncak olarak hep eğitici şeyler ve kitaplar alıyorum.. ama işte babası ya da başka biri geliyo araba uçak vs alıyo . Çok oyuncağı olması da dikkatini dağıtırmış ama zaten yarısını kaldırdık çocuk belli başlı şeylerle oynuyo. Motoruna atına biniyo itfaiye ve çöp kamyonu var onlarla oynuyo. Tüm oyuncaklarla oynamıyo ki. Ne yapacağımı şaşırdım Ne yapmam doğru ne yanlış anlamıyorum zorlanıyorum baya. Çocuğumun bu şekilde olması üzüyo beni. Lütfen bu durumu yaşamış ya da bilgisi olan biri beni aydınlatsın. Çalışan bir anneyim bu zamana kadar özellikle 1 yaşına kadar anneanne ile kaldı çocuk 1 yaşından sonra babannesi baktı. Son 3 haftadır babası izinli onla kalıyolar