Kızlar çok üzgün ve vicdan azabı çekerek yazıyorum ama sorup tecrübeli annelerimden bilgi almam şart bu gece saat dörde doğru kızımın sesini duyarak uyandım yatağımızın yanında beşiği var emzirmek için yanıma aldım salak kafam işte her zaman orta tarafıma alırdım ki bu gece beşikten tarafa doğru emzirmeye aldım oda emip yan tarafa dönmek isterken asagoya düştü sadece bi kaç saniyeliğine gözlerimi kapatmıştım o kadar berbat bir haldeyim ki küt sesine uyandım yatağımızın bi kaç santimlik yan çıtası var onu da geçip direk beşiğin altına düşmüş sesi duyar duymaz kucağıma aldım hemen bi iki saniye ağladı sonra sakinledi çabuk şimdi daha yeni uyumasına izin verdim biraz gözlemledim ama çok korkuyorum beşiğin olduğu yerde halı yok sırt üstü şekilde buldum nasıl düştüğünü görmedim ama illaki kafasını vurdu 😢 ve yerde halı olmaması çok kötü birşey olmuş mudur başına gelen varmı ne olursunuz yardımcı olun çok kötü bir haldeyim düşünüp durmaktan yedim kendimi bu arada kızım 8 aylık 😞