ucr13 acil şifalar dilerim. Kızınızın pediatrsiti ile görüşmek en doğrusu olabilir ona sormak ve kendi doktorunuza ben sadece şurdan pay biçtim, ben genel anestezi sezeryan ile doğum yaptım ve o andan itibaren devamlı emzirdim, hatta doğduğu anda memeye koydular ben daha baygınken. Ancak, sezeryanla kullanılan anestezinin türü ve miktarı ile sizin operasyonda kullanılacak olan anestezinin türü ve miktarı arasında fark var mıdır, bunu ilin uzmanına sormalı. Siz, just in case, naçizane tavsiyem, süt sağıp saklayın belki derler ki iki gün emzirme üçüncü gün emzir, o arayı kapatmanıza faydası olur.. çok çok çok geçmiş olsun