Metehand Kisa bende var genelde süs olarak duruyor ama loş ışık lazım olunca bazen prize takıyorum herhangi bi zarar görmedim
Minel-inannesi Kisa gecen sene kis boyunca gece lambasi olarak kullandik, kis sonuna dogru odanin havasini cok kuruttu rahatsiz olduk diye hava nemlendirme makinasini kullanmaya basladim