2 bebeğim var açtığım konuların çoğu uykuyla alakalı. Asla uyku sevmiyorlar. Bu akşam uzun aradan sonra 9 9.30 gibi yattılar. Küçük olan saat 1 gibi uyandı, mutluluk çığlıklarıyla büyüğüde uyandırdı. Sabah olmuş gibi takılıyorlar şuan. Gündüz geceyi etkileyecek derecede uyumuyorlar. Ben nerde yanlış yapıyorum. İsyan dolu şeyler yazardım normalde bu saatte ama az önce hassas bir içerik okudum çok etkilendim.