edali30 Hanımlar sali gecesi bu saatlerde sütümü sağip buzdolabina koydum, 3 gun bekleyebiliyor buzdolabında biliyorum bu gecede sagdigimi vereyim israf olmasin diyorum ama bozulmuş mudur koku yok tam 3 günü doldurmus mu oluyor mu ay beynim durdu artik
terazikadini edali30 malesef veremezsin salı gecesi koydun çarşamba gece 1 perşembe gece 2 cuma gece 3 yapıyor ısıtınca kokar o süt dök onu
Yagmur08 edali30 süt bozulmaz ama besleyiciliğini kaybeder. İçine sinmezse Dökmek yerine banyo suyuna koyabilirsin . Süt banyosu yapsın minik 🥰
izd edali30 salı grce 02.00 gibi mi - eğe salı gece 02.00 civarı ise cuma gece 02.00 den önce dondurulması gerekir(Perşembe’nşn cumaya bağlandığı) eğer siz de biriktirme yöntemi ile gidiyor iseniz aslolan kaba giren ilk sütğn tarih ve saati. Benim doktorum mesela genel olarak 3 saat/3 gün/3 ay yerine bana işte oda sıcaklığı 4 saat, dokapta 4 gün ve donduruvuda 4 ay demişti ama ben yşne de 3 rakamı ile gittim.