Karmom bu bence tüm annelerde var ama kaygı bozukluğu olanlarda cook daha fazla.2 aylık bebeğim ve o doğduğundan beri geceleri neredeyse hiç uyuyamıyorum. Ya kusarsa bogazına kaçarsa, ya ağlarsa ben uyur duyamazsam 🤦🏼♀️ kaygı bozukluğu olmayanlar anlayamaz, yılların tecrübesi var bu konuda o yüzden kendimi dizginliyorum