Merhaba daha önce sidefer kullaniyorduk değerlerimiz normaldi gayet iyi çıkıyordu ama her seferinde verdikten sonra yüzünde hemen kizarikliklar oluşmaya başlıyordu onu bıraktım sağlık ocağının verdigiyle devam ettim ama kan tahlillerinde demiri baya düşük değerde çıktı. Newvit demir damlasını da çok duydum kullanan var mı aranızda? Nasıl kullanılır ne kadar verilir memnun musunuz ya da onereceginiz başka demir ilacı varsa öğrenebilir miyim