Silasel bende cam kavanoza koymuştum ta kii eşim çantayı yere düşürüp mamayı kırana kadar 😂 çocuğun kıyafetleri bezleri mama olmuştu ve gecenin bı vakti nöbetçi eczane arayip mama bulmuştu tekrar 😂 1 kere sma kullanmistim onun kutusuna koydum şimdide onda saklıyorum. Sıcak yerde olduğumuz için şimdilik buzdolabına koyuyorum serin dursun diye