Merhaba anneler, bebeğim 11 aylık. Doğduğundan itibaren park beşik (yada anne yanı mı denir bilmiyorum)karyola almıstım onu kullanıyorum,ayakları kitleniyor yada istediğin yere tasınıyor. Bebek büyüdüğünde yatak parcaları takıp yatağıda büyütebiliyorum. Ama bana bu karyola görüntüsü biraz soğuk geliyor artık,yastık vs de koyamıyorum suan tehlikeli olduğu için.Yatak değiştirmeyi düşünüyorum bana fikir verebilirmisiniz?