İyi geceler anneler, bebeğim 11 aylık Antalyada yaşıyoruz, klimada duruyoruz sürekli ama üzerimize gelmeyecek şekilde 27 de falan calistiriyoruz. Çocuk ne oluyorsa bi terliyor heralde sonra kollari ayaklari buz gibi oluyor bi kaç gün sonra başlıyor öksürük. Doktor buhar veriyor aksatmadan kullaniyorum hiç faydasi olmuyor. Daha Kış gelmeden sürekli hasta oldu böyle. Bagisikligi mi düşük ben mi yanlış bişey yapıyorum anlamadım ya. Klimayi acmasam çocuk ter içinde kalıyor. Benim terlemedigim yerde o terliyor ayni şeyleri giyiyoruz içinde atleti oluyor ayagina çorap giydiriyorum. Doğal bir sürü yontem denedim sürekli antibiyotik kullanmamak için ama yok hiç birinin faydasi olmadi, var mı ayni durumu yaşayan? Çocuğun bağışıklığını nasıl arttirabilirim pekmezinden kefirine veriyorum her gün her ogununu saglikli besleyici hazirliyorum valla bilemedim