Esin__ diyarbakırdayken butona bastı tam pandemi zamanı yeni başlamıştı 6 ay diye gitti 8 ay kalmıştı pandemide giriş çıkışlar kapanınca uzamıştı bizde düğünü gittiği için yapabildik , şimdi çanakkaledeyiz ama eşim diyarbakırı çok özlüyor hatta Suriye bile burdan iyi diyor batıda üstlerin sıkıntısını çok çekiyormuş doğuda daha anlayışlı insanlar diyor hatta her yıl tekrar gidiyim diyor da kızımızı bırakamıyor. Ben gitmesini istemem ama ona istemediğimi hiç söylemiyorum sen nasıl istersen diyorum hep bizim de çok borcumuz var kredi falan onları kapatırım rahatlarız diyor. Bide suriyenin de rahat yerinde var sıkıntılı yeri de. Eşim resulayn daydı orası yollar önce temizlenmiş sadece yolda giriş çıkışları kontrol ediyorlardı bende birkaç kez Şanlıurfa’ya gittim zaten sınıra çok yakın olunca görüşebilmiştik. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah