Aynı şekildeyiz. 9 ay 6 günlük oğlum grip ile diş çıkarma aynı anda. Ateşlenince doktora gittik. Boğazında ve kulağında kızarıklık başlamış dedi. Alerji damlası geniz akıntısı için verdi. Ventolin verdi nebülizatörle tıkandıkça veriyorum ve burnunu temizliyorum. Ekstra olarak ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı kürü yaptım ilk defa dün gece sürdüm. Uyurken öksürüyor çünkü genelde. Mandalina yediriyorum c vitamini alsın diye . İnşallah biran önce toplar bebişlerr 😔😔 geçmiş olsun