İki haftayı geçiktir bebeğimin poposunda aşırı kızarıklık yara var ne yaptıysam geçiremedim bezini değiştirdik mendil kullanmıyorum sadece yıkıyorum zeytinyağı denedim olmadı travazol oxsızınc ve bi krem daha üçünü karıştırıp kullanıyorum yine aynı kaka yaparken kıyametler kopuyor gin içinde sürekli açık bırakıyorum altını hava alsın diye ama nafile ağlamaktan hasta olucak yavrum tıkanmaya başladı lütfen tecrübeli anneler bi el atın artık çok çaresiz kaldım