Merhaba anneler oğlum 19 aylık olmak üzere ve doğduğundan beri benimle uyuyor emmeyi bırakalı 2 ay oldu çok şükür kesintisiz uykulara kavuştuk fakat ne zaman ve nasıl artık kendi yatağına ve odasına alıştırmaliyim bilmiyorum bu durumu yaşayan anneler nasıl yaptınız herşeyin bı zamanı var o zaman gelince sinyali alırım diye ümit ediyorum ama yinede tecrübeli annelerden yorum istiyorum nasıl başardınız