Kızlar iyi akşamlar ne hissedeceğimi bilmiyorum. İlk oğlum 16 saat sancı sonucu sezeryana döndü. O kadar bilgisizdim ki ameliyathanede hiç korkum yoktu. Şimdi ne olacak ne bitecek bildiğim için korku sarıyor. Büyük oğlumu bırakacağım ayrı kalacağım için çok üzülüyorum. 18 aylık olmasına 10 gün var o da anne kuzusu. Büyük oğluma haksızlık yapmayayım derken küçük oğluma yapmaktan korkuyorum. İkisine nasıl bölüneceğim bundan korkuyorum. 2. Sezeryan daha zor diyorlar bundan korkuyorum. Birde ilk oğluma sürekli birşey olacak diye evham yapıyorum. Burada bir post okumuştum hassas içerikli sürekli onlar geliyor aklıma. Hormonlardan mı psikolojim mi çöktü bilmiyorum. Sanırım biraz morale ihtiyacım var 🌸