Geçen hafta evde elektrik gitti babasi ve ben balkonda kahve içiyorduk oda salonda oyun oynuyordu baya bir uzaktı evin içinde birbirimizi bulana kadar çığlık kıyamet ağladı o gün bu gündür tek kalmaktan korkuyor akşam olunca hava 7 de kararıyor 7 den sonra peşimde kuyruk resmen evin içinde bile nasıl yenice bu korkuyu ? Birde bu gün ışıklar kapalıyken babsi şu istemek için bağırdı mutfaktan yine çok korktu tetikledi korkusu iyiyce