Kullanicianne Bebegim 1 aylıkken götürdük kalca testine ve bi kalcasi tam oturmamia dedi doktor bidahaki ag tektar getir dediler basina boyl2 boswu gelen oldumu acaba icim cok huzursuz ne olcak bilmiyorum
Yagmurmert Kullanicianne benim yazılarım var kalça gelişim geriliği vardı kızımla. Arama buto undan bakıp bulabilirsiniz. Orda uzun uzun anlatmıştım. ☺️
Nekwam Kullanicianne 2 aydan önce tavsiye edilmiyor kemikler tam gelismezmis genelde sizinde öyle olmustur tahminen. Ayinda tekrar yaptrirsiniz dr gerek duyarsa
Kullanicianne Tugbanur doktor 1 aylikken yaptirmami söyledi götürdük simdi 2. Ayina verdi.twkrar randevuyu 1 bacagi oturmamis tam dedi
Tugbanur Kullanicianne küçük olduğu için tam oturmamıştır daha bana da 2 aylık dediler 3 aylıkken götürdüm