Ya azıcık bir surda takılayim birkaç posta bakayım diyorum zırt pırt reklam giriyor bir izliyorum iki izliyorum üç izliyorum yaaaaaaa sabırrrrr üç reklamı bari peşpeşe vermeyin arkadaş araya 5 , 10 dakika falan koyun zaten reklamınız uzun peş peşe hiç çekilmiyor bide beni otomatik alıyor Play storye götürüyor 🙄🙄 em sonunda bu uygulamadan temelli gideceğim sanırım 😂😂 sürekli veda ediyorum tatile çıkıp geri dönüyorum falan ama bu gidişat hayra alamet değil 🤪🤪🤪