bambammom çok çok çok sevindim , ben babamı kaybettim kanser oldugunu öğrendikten 20 gün sonra vefat etti ona söyleyemediklerim ve kırdıgım için doya doya sarılmadıgı çok pişmanım , lütfen siz babanıza kocaman sarılın her seferinde sevdiğinizi söyleyin Allah sağlıklı uzun ömürler versin babanıza