crayzmom1 Kızım 2 gün sonra 2 yaşına giricek kizlar ve gündüz uykusu istemiyo bıraksa bir etki olur mu gelişim geriliği vs
livanurvealpinannesi61 crayzmom1 kızım 2 yaşına girince gündüz uykusunu bıraktı. Ağlama krizine giriyordu bende zorlamadım doktor da gündüz uykusu şart değil uyumak istemiyorsa uyumatma önemli olan gece uykusudur demişti. Gelişimi de gayet iyi 4 yaşında şuan.
Kk41 crayzmom1 2 yaş sonrası bıraktı çok uykusu geliyor ama yatıracağım zaman ağlamaktan helak oluyor. Akşamları da öyle yatma lafını duymasın koyamet yıkılıyor 3 yaş olacak artık
Arensmoms crayzmom1 benim oğlum tam 2 yaşında bıraktı. Hiç bi şekilde uyutamadım. Çok şükür hiç bişeyide yok. Gayet sağlıklı ve gelişimi güzel.
livanurvealpinannesi61 Melikeannee yalnız 6 cı aydan sonra gündüz uykusu şart değil. Uzmanlar çocuk istemiyorsa zorla uyutmayın diyor.