1106_ahlasinannesi Gazı olan bebişlere en iyiyi gelen şey kimyon çayı deneyin anneler bebişlerimiz rahat etsin. Biz 3. Ayımızı doldurmak üzereyiz kullanıyoruz ve çok rahatız sadece bir kaç puf noktası var.