6 ay 5 günlüğüz, atak haftasında değiliz alt 2 dişi bariz bi şekilde çıktı üst dişlerinde öok hafif bi kabarma var ama öyle çok göze batmıyor ki alt dişleri çıkarırken bu kadar huzursuz da değildi, geceleri de 2 saatte bit kalkıp emmek istiyor uyku namına bişey kalmadı uyuduğumdan bişey anlamıyorum her uyandığında emzirmeli miyim gece aç olduğu için mi ağlıyor anlamıyorum napıcamı şaşırdım