Merii0 Arkadaşlar merhaba . Bugun izlem için bebeğimi sağlık ocağına götürdüm . Şuan tam 5 aylık kilosu 7.200 çıktı . Fakat 1.5 ay önce gittiğimizde 7 kiloydu yani 1.5 ayda 200 gram gibi bisey almış kiloya takılı bir insan değilim asla sadece aklımi karıştıran neden bu kadar sürede bu kadar az almış . Anne sütü ile beklenirken 1. Ayında 1.350 gram aldı 2. Ayında 1200 aldı kilo alımı çok fazlaydı bi anda nasıl bu kadar düşebilir. Bu arada son iki aydır sütüm kesildi tamemn ne denediysem olmadı onun için 2 aydır mama ile besleniyor SMA optipro kullanıyorum . Normalde daha çok mama nin kilo aldırdığını şisirdigini söylerler ama bizde niye bu şekilde oldu acaba başına böyle bi durum gelen varmi 😑
Nslhn5561 Merii0 bunu size ne iyi doktorunuz açıklar ama benim gözlemlediğim kadarıyla bir süre kilo alımları durur sonra tekrar eder mama hakkı da bir bilgim yok ben hipp kullandım. karnının doyması ve sağlıklı olması önemli olan bence
Cinarabia Merii0 biz de aynı şekilde bu durumdayız. 5ay 11 günlük kilosu 6700 geçen aya göre az çıktı kilo artışı. Bu ay kilo ve boy artışı azalır demişti hemşire ve doktorumuz. Biz de Sadece mama gidiyoruz sma optipro. Ek gıdaya geçtik doktorumuzun yönlendirmesiyle. Mamayı da 120-150 cc içiyor az da değil. Nedenini ben de anlamadım, bekleyeyim şurda🫣
Aysnrincii Merii0 benim bebeğim 8 aylık bu kiloda kilo alımları 4. 5. Aydan sonra 200 300 gr olarak devam eder
asmedomom Her mama her bebekte ayni etkiyi yapmiyor. Sma benim bebegime 2 gunde kilo aldirdi mesela. Evolvia kullaniyoruz normalde ve kilo alimimiz normal devam ediyor. Doktorunuza danisin, kilo alimi bu sekilde devam ederse farkli bir mama onerebilir.