marisback Selimikomom gelmedi daha yalancı gelse 5373628 tane posta yazmışdın ben ayfon 15 puromeks kullanıyrm diye
slkmsncemile ilosasell redmi 10 2022 benim telefonum. Xiaomiden aldık direkt özel koruması var kırılsada 3 yıl beleş yapacaklar fmdmdmd
mnkanne1 ilosasell bende redmi not 8 den geçtim 11 e zaten 7 kullanıyordum sonra eşim kendi tel değişirken bana sormadan almış redmiyi 3 sene kadar kullandık dedim yeter artık ben ıphone alıcam
ilosasell mnkanne1 bu aynı ben 😂 benimde 3 yıl oldu 3 defa da ekran kırınca dedim yeter artık ömrü doldu daha fazla zorlamaya gerek yok 🤣