beyzacmvrc  Benimde karın ve göğüs bölgemde başladı kaşıntı yok tesadüf gördüm zaten Bugünde kollarımda çıkmış biraz Ve bebeğimin bileğin de de var aynısı sanırım Uyuz değildir inşallah 😩
tmyckr beyzacmvrc isilik sanırım benim bebeğimde de var bir kaç gündür ama gece uyku tulumuyla yatırdım evde sıcaktı gece ondan çıkarmış sanırım
PembePelikan beyzacmvrc benim bildiğim isilik kaşıntı yapmaz, özellikle gece artan bir kaşıntı varsa uyuz olabilir. sizde de başlamış göğüs ve karın bölgesinin kaşınması da uyuz bakımından riskli.
beyzacmvrc tmyckr bende de var ama biraz bende çok aşırı terliyorum sıcaklardan mi oldu acaba. Uyuz mu diye çok korkuyorum 😥
tmyckr beyzacmvrc uyuz nasıl olur bilmiyorum :) ama korkma bence sıcaklardan olmuştur hem isilik gibi duruyor benim kızım da senin bebeğinden bile daha fazlası duruyor boşuna sıkma canını bence canım ılık duş aldır arada yıka ferahlasın geçer inşallah
beyzacmvrc tmyckr işte ikimizde birden oluncs tedirgin oldum Ama bende çok terliyorum normalde dirseklerimin ic kısımları hep isilik oluyordu
beyzacmvrc ZH3418 geçti çok şükür uyuz değilmiş birkaç gün biseyker çıktı ikimizde de Onda tek tük cikiyodu bende baya vardı ama birkaç gün sonra kayboldu bir daha da olmadı. Teşekkür ederim 🌸
ZH3418 beyzacmvrc ay içim rahatladı cok sağolun😘 bizimde var ama bende yok onun göbeğinde tek tük şampuan değiştirdm dalin aldım ondan mı acaba uyuzmu delirmek üzereyim
beyzacmvrc ZH3418 sampuandan olabilir. Bizimki de alerjik biseydi sanırım Yine de takip edin artacak mı diye Bizde çıkanların ucu vardı uyuza benziyordu baya bende çok korkmuştum