Arkadaşlar lütfen yardım edin. Bebeğim her gece akşam basliyor ağlamaya gece geç saatlere kadar. 2 aydır böyle. her mamadan sonra gazını çıkardığım halde. Metsil gaz damlası kullandım oda ise yaramqdi. Tecrübeli annelwr yardımcı olurmusunuz. Ne yapmam gerekiyor ne zamana kdar böyle gecicek😞😞