DDAnnesi bende 5 aylıkken doktor yazmıştı kendim yaptım ama kan ile karşılaşmadim.cok basincmi verdiniz yada tüpün ucuna lavmandan biraz akıtıp kayganlastirip öyle içeri ittirin demişti hemşire bize siz zorladinizmi yaparken.ksbizlik için yapildiysa ilk dışkı kanatmis olabilir.bizim gaz vardı o yüzden yaptırdı doktor.