bahar_905_ Benimde bebeğim 4 aylık ve inanılmaz saç dökülmesi yaşıyorum araları çok açıldı saç kalmadı yani. Ve zeytinyağı sürüp yatıyorum duştada sadece sabun ve Farmasi sarımsaklı sampuan kullanıyorum. Bebek saçlarım çıkıyor çok şükür ama dökülmeye devam